2012年4月23日月曜日

幸せの四葉のクローバー♡Happiness will come!

こんばんは!
今日はシトシト続いてますね。
月曜日、どんな1日でしたか?
Hi guys!
It's been raining all day here, Tokyo.
How was your Monday?

さて、私は板橋のシェアルームでのお仕事後、
ふと見たところにガネーシャの置物があり、
「わ〜なんでこんなとこにあるの〜」
としばらく見ていると、
横に巨大クローバーの茂みが。
I found the Ganesha in the garden, and wondered why it is here??
Then I also saw the large clovers, so tried to find the four leaves without meaning.
5 seconds later, I found one! 
Wow, so lucky I am!
I don't believe these kind of things, but couldn't help wonder it might bring the luck for my grand mother who broke the waist bone and is going to have a surgery soon.
Ruben also nodded.

なんとな〜く四葉のクローバーあるかなぁ、と探したら、
ありました。




ろうそくの上に乗っけてみて写真。

今おばあちゃんが腰の骨を折って入院してるから、
きっと手術がうまくいくに違いない、と
普段こういうことを信じませんが、
そう思う事にしました。
ルベンもそうだね、とうなずいていました。

そんな雨の月曜日。

Rainy Monday.


0 件のコメント:

コメントを投稿