2012年3月3日土曜日

Ruben's Pasta !!!

Tada!!
Ruben made the pasta lunch today!
His pasta is Spanish typical ketchup pasta, it's like Japanese "Napolitan".  
But we don't have ketchup today, so he used the tomato sauce instead.
Esta es muy delicioso ! Me gusta muchisimo !!!

じゃじゃーん!
今日のランチはルベン君のパスタでした!
私たちが「スペインのパスタ」と呼んでいるパスタは、
日本のナポリタンを彷彿とさせる、
ケチャップとチョリソーのパスタであります。
しかし、今日はケチャップがなかったので、
トマトソース缶を使いました。
日本のソーセージも入れちゃいました。


Here we go,
こんな感じ、





He usually puts chorizo, onion and cheese. But today I told him to put garlic also because the tomato sauce doesn't have so much taste in it, compared to ketchup.

ルベンはいつもチョリソー、たまねぎ、チーズを入れます。
いつもはケチャップだから味があるけど、
今日はトマトソースだったから深みが出ないと思って、
にんにくを入れるように指令。

うん、おいしかった!

スペインのチョリソーは無敵艦隊です♪




We also put extra cheese!!
さらにチーズをオン!


そんな平和な土曜日のランチでした♪

皆さん良い週末を!
Have a great weekend all!!!

0 件のコメント:

コメントを投稿