2012年3月29日木曜日

眠れないからお片づけ、そして。 What I would do when I can't sleep is.

1時過ぎに寝たのに4時過ぎに起きてしまい、
寝られなくなったのでお片づけを始めました。
そして今ブログを書いています。

I went to bed at 1am, but woke up at 4am, and couldn't sleep again, so time to blog.

Let me write about the fashion.

オシャレの話。






最近暖かくなって来ましたね。
もうコートを着られなくなりました、気分的に。

It is getting warm these days, so I feel like I can't wear the heavy coat anymore.
Then I've been wondering, "What is cool?"
People who start wearing boots in the middle of summer or people who put the shoes on barefoot before it finally gets warm look fashioned people.


それで思ったのは、
何がおしゃれって、
「季節をがんばって先取りすること」?!

春が見えてくる直前ぐらいに、
厚いコートを脱ぐ、
素足にパンプスをはく、
春色コーディネートをする、

(まだ寒いけどね)


秋を感じ始める直前ぐらいに、
ストールを巻く、
ブーツをはく、
起毛素材の小物を持つ、

(まだ汗かくけどね)


日本は四季があるから、こんなオシャレを楽しめますよね♪
常夏の国の子は、
雑誌や映画でブーツや毛皮を優雅に着こなしている女性を見ると
憧れるんだろうなぁ。

私は 1 年中ビキニのブラジル人に憧れるけどね♡

Japan has season, so we are able to enjoy the different fashion more than people in tropical season?!

I like Brazilian who wears bikini whole year though..!!!





Julesちゃん





Tokyo




Tokyo

村ジュンだよね ?!
褪せない。




Tokyo




Singapore




NY




NY




Singapore





哲学持ってるおしゃれは強い。

Fashion with philosophy has power.


0 件のコメント:

コメントを投稿