2012年10月4日木曜日

久しぶりのお風呂 Bath time finally

こんばんは!
今日は曇りから雨になって、暗〜い日でしたね。
皆さんいかがお過ごしでしたか?
私は、家に帰ってお風呂を掃除して、久しぶりに湯船につかり入浴を楽しみました♪
夏は暑いのでシャワーのみで済ましてしまいますが、本当は毎日お風呂に入った方が体に良いんですよね。
血行がよくなるし、カロリーも消費するし、何よりリラックスできます。

Hi guys,
How are you doing?
It finally turned to be Autumn here, so I was thinking like "I want to take a long bath!" on the way back home tonight.
So I cleaned the bathroom as soon as I got home, and enjoyed the relaxing long bath with the pink ball of the bath powder.




前に誰かに頂いたピンクの球状の入浴剤を投入。
良い香りだった〜♡





うちのタイル。

なんだかこれは、

The tile of our bathroom seems like..




ほら、月餅のよう。

Chinese cake. 
Yes, now it is "Mid Autumn Festival" in Chinese culture.
We got this special cake from Chinese friends.
It is very heavy and has two yellow eggs inside actually. A little salty and sweet, my favorite taste!


中秋節ということで、
友人から香港の月餅を頂きました。
中に卵の黄身が2つも入っていて、ずっしり重い高級品。
餡は、これまたクリーム色のおいしいもので、
ルベンと仲良く半分こ。


夏が去るのは悲しい。
けど、エアコンいらずの今が一番過ごしやすいかも。




0 件のコメント:

コメントを投稿