2012年2月12日日曜日

SHELVES!! 棚の移動!

おはようございます。
昨日はいろいろ作業の日でした。
こんな感じ。
Good morning all!
Yesterday report!!




My dad is taking care of the garden of the newly open guesthouse.
庭の手入れ中、父




中野「唐あげ塾」にて昼食タイム!
これで680円て安いでしょ?
ハニーバルサミコ唐あげ定食♪
It just 680 YEN "Honey Balsamic chicken"
YUMMM!!!!







意外にここの餃子がおいしい!ジューシーよ!
Delicioso, "GYOZA", chinese dumpling




若者食べる。




タンスの移動中 2階から1階へ










できた!
これを4個分やったよ〜
They did for four closets!!!




夜はMさん、尚美と5人で八丁堀のスペイン料理店へ行きました。
この看板のデザインはお店の方が書いたそう。
おしゃれな女の子。

中のデザインも大好きだったけど、
トイレにレゴで作ったサグラダファミリアとか。

しかし、味は日本人のスペイン料理でした。。
残念><
こういうスペイン料理屋さんは日本に本当に多いです。
海外で私たちが日本料理店入って、「何?このみそ汁?!全然違う!」みたいな感覚です。
シェフの皆さん本当のスペイン料理を勉強しないのかな、とルベンと帰りに反省会。

でも、Mさん!気にしないでくださいね!
私たち、勝手に批評してるだけですから!!
昨日は本当に楽しかったです!
カヴァはおいしかったし!!
オルホでヤラレタ尚美が心配・・

We went to the Spanish restaurant in Hatchobori.
I loved their design, but the foods are not real Spanish, but just Japanese original one.
Ruben was shocked at their Paella and Tortilla the most...
There are a lot of "Spanish" restaurants like theirs in Japan . 
We were wondering if the Japanese chiefs had not learned the real Spanish cooking...?

Naomi was killed by the three shots of Orjo... 

0 件のコメント:

コメントを投稿